Idő-és eseményhiány valamint hülye emberek

Nincs túl sok ídőm írni. Meg agyam se. A Folyópari Gimnázium elég fárasztó ahhoz, hogy a létezéstől is elmenjen a kedvem. Egyedül a hétvégék tartanak életben. Nem sok minden történt az utóbbi napokban úgyhogy csak unalmas hülyeségekkel tudnám fárasztani az egyenlőre nem létező olvasóimat. Amióta nem léptem be senki nem tévedt ide. Ez nem olyan meglepő, főleg ha figyelembe vesszük az Internet Univerzumának (amit még az anyagi világgal ellentétben még nem sikerült meghódítanom) hatalmas kiterjedését. Imádok ilyen szavakat használni, hogy kiterjedését, meg anyagi világ. Olyan civilizáltnak érzem  magam tőlük.. Bár az olvasóhiány nem is probléma. Így legalább nem kapok negatív kritikákat a csúnya, gonosz emberektől. Azt hiszem, végérvényesen is kijelenthetjük, hogy nem kedvelem őket. Nem is értem őket. Vegyük pl. Dancsó Péter (nem ismered? Irány a gugli!) legújabb videóját ,, Csillagaink között a hiba". Én nem láttam a filmet, és én, én akinek enyhe szociopata hajlamai vannak, én aki ellenállhatatlan késztetést érez arra, hogy halottak napján a csendesen visszaemlékező családtagoknak morbid vicceket meséljen és én aki halálra röhögte magát azon, hogy Csillámpóni és Albert egyszerre estek el, és folytatta a röhögést akkor is amikor Albert szájából ömleni kezdett a vér (és én, aki nem tudja hogy lehet helyesen mondatokra ragolni egy szöveget) semmi kivetnivalót nem találtam a kritikában. Hogy az egyik hozzászóló véleményét idézzem: ,,A morbid humor olyan mint a láb. Van akinek van, van akinek nincs." Vagy valami hasonló... Sajnos/nem sajnos [kérjük a megfelelő kifejezést karikázza be] bármin képes vagyok röhögni. És ezt nem csak a morbid humor részére értem. Emlékszem egyszer az egyik mamámnál részeg lettem a rostos gyümölcslétől... Öt percen keresztül folyamatosan röhöghem azon, hogy 'vonat'. Ehhez hozzásegített mondjuk az is hogy előtte a saját gyártmányú ektivitinkkel játszottunk. A kitalálantó dolgok között olyanok szerepeltek, mint: Lófasz, Rózsaszín Szőrös Unikornis Táncol A Szivárványon, Kövér Lusta Macska. És akkor Az Amazonok Szaporodása-t még nem is említettem. Régi szép emlékek... Miről is beszéltem eredetileg?  Ja, akkor összefoglalva: Az emberek hülyék.