Animék és Biblijja, Avagy Újabb Filozófikus Finomságok

Imádom ezt az alliterációs címet. Lehet, hogy a jövőben is használni fogom az univerzum titkait (és persze a sütik lelőhelyét) találgató eszmefuttatásaimban. Te jószagú sültkrumpli, milyen baromságokat tudok írni...

Különben sajnálom, hogy egy csomó ideje nem írtam, bár nem valószínű, hogy túl sok mindenkinek hiányoztam, mert azóta amint láttam senki se volt itt. Eredetileg úgy terveztem, hogy legalább hetente töltök fel új bejegyzést, hétvégente, mert akkor van időm, de a mostani hétvége csak egy napos volt, úgyhogy inkább a földrajz tz re tanultam... Nem tudom hogy sikerült, mert bár Jedimester tanár úr nagyon jófej, de nála az ilyesmit nem lehet tudni. Azért Jedimester tanárúr lett, mert azzal a mutogató pálcát (vagy hogyhijják) mindig úgy szokta odaadni a felelőnek ,,Álljon fel ifjú pádáván, jedikardomat átruházom". Többek között persze olyan beszólásai is voltak, mint: ,,A lónak 4 lába van, mégse szereti a szappant" vagy ,,X-szel írják, mint a tyúkszart". Egy csomót felírtam belőlük a füzetembe (olyan ember vagyok, aki mindig lejegyzi a margóra az órai poénokat és beszólásokat) egyszer majd, ha nem tapasztalok túl hangos ellenkezést megosztom őket önökkel.

Nah, de térjünk rá a lényegre, amiről eredetileg a cím is szól. Azt hiszem kezdhetnénk az általam nemrég felfedezett Anime-röklődési törvénnyel. Ez lényegében arról szól, hogy bármi is történik mindig ugyanannyi animésnek kell lennie a világon. Ha valaki abbahagyja rövid időn belül valaki más el fogja kezdeni. Ezt, az univerzumot mozgató egyik törvényszerűséget, E (nem találtam jobb álnevet) és Müzli (egyszer kaptam tőle egy müzliszeletet) miatt fedeztem fel. E úgy döntött, hogy felhagy az animézéssel. Nem kezdte el azt gondolni, hogy szarok, semmi ilyen drasztikusra ne gondoljatok, csak úgy döntött, hogy már nem érdeklik. Mivel úgy általánosságban kedves lány (Bár néha furcsa kérdésekt tesz fel nekem, amikre természetesen furcsa válaszokat kap és megpróbál megérteni az összes szociopatás ökörségemmel együtt, amire gondosan ügyelek, hogy ne sikerüljön neki) nekiállta az animés cuccait elosztogatni a maradék továbbra is animés lány között (tudok a szóismétlésekről). Én mondjuk nem kértem egyiket sem, mert nem hagyta volna, hogy kifizessem. Nem szoktam elvenni olyan dolgokat fizetés nélkül amiért más fizetett. Kivéve ha kajáról van szó. A ingyenkaja mindenek felett!!! Naszóva, ekkor olyan dolog történt amire egyikünk sem számított: Müzli valahogy felfedezte az animéket és bejöttek neki! Ebből vontam le azt a következtetést, hogy E animerajongása egyszerűen átszállt Müzlire. Kíváncsi vagyok, hogy vajon amikor és beléptem a körbe, ki lépett ki? Bár eddig egy komment választ sem kaptam, azért megkérdezem: Ki szereti az animéket és ki nem? Miért igen vagy miért nem?

Jöhet a második témánk. FIGYELEM A KÖVETKEZŐ SOROK ÁRTHATNAK A  VALLÁSI FANATISTÁK NYUGALMÁNAK! Én szóltam. Irodalomból éppen a Biblijját vesszük. Én úgy alapjáraton a bibliával nem értek egyet. Ha van is valamilyen isten, nem tartom valószínűleg hogy ő diktálta. Én amúgy a reinkarnációban és a sütiben hiszek, de igazából bármilyen istent (akár magamat is) hajlandó vagyok imádni, aki éppen hajlandó segíteni nekem. Ti miben hisztek? Nincs kedvetek egy népirtásos vallási vitát rendezni? Olyan jó hogy a senkinek írogatok kérdéseket... Igazából találtam az irodalomkönyvünkben egy részletet egy drámából, ami Káin és Ábel sztoriját dolgozza fel újra. Az órán el kellett olvasnunk az erdetit is, de a részlet a drámából sokkal jobban tetszett. Az vicces volt. Úgy döntöttem elolvasom. A véleményem: Eeezz iggen! Meglepett. A részlet alapján azt hittem valami paródia szerűség lesz, de igazából csak az eleje volt vicces. Utána kifejezetten érdekes lett. A végére durva. Azt hiszem valahogy egyik szereplő se volt százas. De tetszett! Érdekes volt, hogy azt az unalmas biblijjai sztorit és a szereplőit újszerű tartalommal, indokokkal és célokkal tölti meg. Én az eredetiben is jobban kedveltem Káint (mert csak!) de a drámában imádtam! Igazából valahol egy kicsit hasonlít rám, azt hiszem. Soha nem alázkodott meg. Sokan azt mondják néha jó megalázkodni, de mégis csodálva-irigykedve nézik azt aki mindig felvetett fejjel jár. Káin büszke, ironikus, álmokat kerget, ahogy megpróbál visszajutni a paradicsomba. Ábelről az elején azt gondoltam, hogy egy gyáva kis pöcs. Valahol volt egy jelenete, ami viszont tényleg elkápráztatott, de a végére megint gyáva kis pöcs lett belőle. Nem is bántam hogy meghalt. Ádám (,,ámen ámen hatalom bölcsesség legyen istenünkké most és mindörökké minden kígyót megfolytok") egy részeges őrült aki azzal ölti az idejét hogy kígyókra vadászik, mert rühelli őket azóta az almás eset óta. Éváról fogalmamsincs mit mondjak. Érdekes ő is. Van benn egy Arabella nevű csajszi is. Kaptok linket, ha valakit érdekel, de már késő van ézért nem magyarázhatok többet róla. Nem olyan hosszú (ezt biztatásnak szántam). Itten van a linkje:http://www.dia.pool.pim.hu/html/muvek/SUTO/suto00010a_kv.html

Én mentem aludni. Jóéccakát!