Igazi Olvasó-Veszély

Emberek! Talán nemsokára újabb történelmi pillanat következik! Mégpedig az, hogy Csillámpónin kívül más is meglátogatja a blogomat. Mert valaki beajánlott néhány barátnőjének. A valaki nevét (még az álnevét sem) fedhetem fel, mert abból már rá lehetne jönni a kilétemre. És akkor lőttek az inkógnyitómnak (egy kis extra helyesírási hiba a műfaj rajongóinak). Az esetleges idelátogatő barátnőket pedig köszöntöm az oldalon és ajánlom figyelmükbe a fontos tudnivalókat és azt a szép 'követés' gombot az oldal jobb felső sarkában :)

Ezt azér tényleg bírom. Úgy kezdem el leírni a mondatot, hogy még nem tudom a végét, így ilyen mutáns mondatképződmények kerülnek ki kezeim közül. Mint pl. ez is. És persze lusta vagyok használni azt a visszanyilas gombot az enter fölött, ami kitörli a betűket, tudjátok, mint a dilit-gomb, csak elfelejtettem a nevét, valaki segítsen már! Nah, mindegy! A Világ Urának nincs szüksége a billentyűzet gombjainak nevének ismeretére! Hát nem? Hát de! Különben is hülyeség elnevezni egy gombot. Nem is jön oda ha hívják...

Holnap suli. Meg Anya hadovált valamit valami adventről. Kíváncsi vagyok, vajon az advent finom? Még soha nem ettem olyat... Asszem a karácsonyhoz van valami köze. Lehet hogy olyan mint a mézeskalács! És elvileg lesz a suliban! Remélem jut belőle nekem is! Majd megírom, hogy finom volt-e. Most mennem kell South Park-ot nézni. Ég önökkel!