Helyzetjelentés

Csak gondoltam jelzem, hogy tudok a szünet kezdetéről, meg ilyenek. Felelelvenítem az utóbbi idő egy két kérdését, eseményét. Először is rájöttem hogy itt lehet beállítani profilképet. Úgyhogy nézzétek meg a szép új profilképem. Vérmuffin!!!

Jelentem a fogalmazásom (amit télapós ajándékként nagylelkűen megosztottam veletek) ötös lett, ming helyesírásilag mind tartalmilag. Bár az irodalomtanárom odaírta, hogy ,,Furcsa történet". Nem furcsa, csak egyedi. Tessék nekem gratulálni.

És még egy régebben előkerült kérdés az ingázással kapcsolatban: megkérdeztem tőle, hogy ismeri e a választ az univerzum nagy kérdéseire meg titkaira. Azt mondta talán. Manapság már az ingák sem tudhatják.. *mély sóhaj*

A suliba ma rövidített órák voltak. Ezért szeretem a Folyópartit. Sok a rövidített óra és könnyen betegednek a tanárok. Volt egy műsor is. Majdnem meghaltam. A tömeg szélén álldogáltam az aulában, semmit sem láttam és bizonyos időközönkét egy oszlophoz ütögettem a fejem és nyöszörögtem. Én híres vagyok arról, hogy milyen diszkréten tudok haldokolni. Ezután a haldoklást angol órán folytattam, ahol a Last Christmast kellett hallgatnunk és énekelnünk. Borzalmas volt. Utána órákig járt a fejemben: ,, Last christmas i gave you my heart but the very next day you said you are gay"! Fuck it! Szerencsére mikor hazafele mentünk M megszánt és odaadta a fél fülhalgatóját (az enyém el van szaródva). És ettünk mandarint. Lassan hagyomány lesz belőle, hogy amikor együtt megyünk haza mandarint eszünk. Nah, most hirtelen nem jut eszembe hogy mit akartam eredetileg írni, majd szünetben biztos lesz időm ide irogatni. Süti!