A matekról és egyéb filozófikus finomságokról

Én akkor szeretem a matekot ha a végeredmény egy darab pozitív egész szám. Már a törtek is igen erőteljesen idegesítenek, a mínusz számokkal karöltve. Viszont ezek a kurva betűk az irodalmkönyvembe valók! Egyáltalán ki találta ki azt a hülyeséget, hogy számok nélkül is lehet számolni? És az, hogy ikszipszilonamásodikonperabaharmadikonszoroszvacbaval, nem végeredmény, hanem nyelvtörő. Méghozzá 5-ös erősségű.

Emlékszem kiskoromban a téglalapokat utáltam nagyon. A négyzeteket szerettem, mert az ember az oldalainál és az átlóinál is szépen félbe tudta hajtani és a hajtások szép, csillagszerű izét formáltak. A téglalapot csak az oldalainál (oldalfelező merőleges, vagy valami hasonló...már megírtuk belőle a dolgozatot, úgyhogy elfelejtettem) lehetett félbehajtani úgy hogy szépen fedje egymást, ha az átlóinál próbáltam a sarka mindig lelógott és ez nagyon idegesített. Különben nem ez volt az egyetlen furcsa dolog amit csináltam kiskoromban... Most monduk nem jut eszembe több. A vicces gondolatok és az emlékek mindig a legváratlanabb és a legrosszabb helyzetekben törnek fel elménk bugyraiból (milyen költői vagyok!). Mindig akkor támadnak a legjobb ötleteim miután megosztottam a bejegyzést és lekapcsoltam a gépemet. Igazából ezért van hogy mindig csak ilyen gagyi hülyeségeket írok ide...

Mostanában bűntudatom van amiért alig tanulok. Az osztálytársaim mindig mesélik, hogy eddig meg eddig folyamatosan tanultam, ennyi meg ennyi órán keresztül és még mindig nem tudom az egészet, stb. Én az elmúlt hónapokban alig tanulok és ez még csak nem is látszik meg a jegyeimen. Nem tudok szabadulni attól az érzéstől, hogy valami nincs rendben a fejemmel (mármint a pszichopata hajlamokat kivéve).

Tudjátok mi az az ingázás? Amikor egy madzagról lógó kis kristálydarabot, gyűrűt, vagy miaökömet kérdezgetnek és az úgy válaszol hogy leng ide-oda. Én hiszek benne. Hiszek benne hogy az a bizbasz a badzag végén tök magától inog, meg megáll ha azt mondják neki. Hogy ismeri-e az univerzum titkait és ki lehet-e barkóbázni tőle a jövőt, azt nem tudom. Lehet megkérdezem tőle...