Advent és Kifogások

Nem tudom hogy írjam le... Az advent nem ehető! Ez mélységesen megrendítette eddigi hitemet, miszerint: Minden ami a karácsonyhoz kapcsolódik és fura neve van, az ehető. Azt hiszem alapjaiban kell újragondolnom eddigi életemet... Ennyit a mézeskalácsszerű finomságokról....

Azt hiszem most már szinte biztos, hogy minden egyes hülyeségemmel titeket foglak fárasztani. Méghozzá rendszeresen! MUHAHAHAHAHA!!! Gonosz vagyok!

Véleményem szerint az embernek nem muszáj jól csinálnia valamit. Pusztán jó sok, erőteljes kifogásra van szüksége, hogy miért nem csinálja jól. Én valójában tök jól tollasozom. Kivéve hétfőn. Mert akkor még nagyon hétfő van. Meg persze pénteken, Mert akkor pedig igen erőteljesen...péntek van. És csütörtökön meg kedden sem mert akkor nincs tesióránk. Szerdán viszont mindig ügyes vagyok. Kivéve, ha keveset aludtam. Vagy ha rossz idő van, fáradt vagyok, vagy a szemembe sütött a lámpa. De ezektől eltekintve mindig tiszta profi vagyok. Tollasozni B-vel (most hirtelen jobb álnév nem jutott eszembe) szoktam. Az óra vége felé már a földön fetrengtünk a röhögéstől és azt hajtogattuk, hogy ,,jó van na hétfő van". Miután rájöttünk, hogy eleve felesleges felállnunk ülve próbáltunk játszani. Gonolom az eredmények mindenki előtt nyilvánvalóak. Egy kis segítség:

DSCN1215.JPG

Igazából a középsulis létnek van egy nagy előnye. Az itteni tanárok jóval könnyebben megbetegednek, mint általánosban. Volt amikor még felügyelőtanár sem jött be. Nem mintha számított volna...

Nah jó amiért hirtelen  megint ennyi hülyeséggel fárasztottam a társaságot mutatok nektek sárkányt.

 

 

DSCN1219.JPG