War of comments

Az utóbbi másfél órát azzal töltöttem, hogy Szirmai Gergely alkonyat kritikái alatt olvasgattam a kommenteket. Majdnem olyan jól szórakozztam mint a videó alatt. Különben imádok kommenteket olvasgatni, láttam, hogy Csillámpónin kívül más is járt itt, (Van ilyen látogató statisztikája az oldalnak.) , úgyhogy nagyon kérem az illető(ket), hogy nekem is hagyjanak kommenteket! Szeretem a kommenteket! Legalább egy smiley-t, vagy ha nem tetszett valami jó kis beszólást amin felháborodhatok, mert így tényleg olyan érzésem van, minta magamban beszélnék. Ami lehet, hogy igaz is... Mi van ha csak valami rendszerhiba miatt tűnik úgy mintha lennének olvasóim?! Depressziós leszek! (és ezt vehetitek fenyegetésnek is) Segítsetek ezen a szerencsétlen pszichopata, dinka vadbarmon!(itt most magamra gondoltam) Aki legelőször kommentel (Csillámpóni te kivétel vagy mert rühellek) az kap egy virtuális-szivárványos-pónis muffint. Visszatérve a Szirmai videó alatti kommentekhez, azt hiszem tudományos bizonyítékokat találtam arra, hogy valaminek a fanolása igenis káros következménnyel járhat az agysejtekre. A legtöbb nagy tvájlájt fan kommentjei nem voltak érvekkel alátámasztva, hogy miért jó ez a (szerintem is fos) film, csak magát Gergőt szidták és belekötöttek a szabad véleménynyílvánítás jogába. Arról a rengeteg orbitális helyesírási hibáról ne is beszéljünk. Még nálam is több helyesírási hibát ejtenek! Egyáltalán ki az aki leírja egy sz-szel a faszszopót? A faszszopó elvileg egy összetett szó, így ha minden igaz most helyesen írtam le mert ilyenkor asszem így kell írni a dupla sz-t és nem így hogy ssz. Javítsatok ki ha tévedek! Meg a seggfej egy g-vel, a szarházi y-nal... Én szerencsére nem vagyok és nem is akarok ilyen nagy fanja lenni semminek (kivéve a sütit:), ha egyszer mégis agyatlan fanjává válnék bárminek kérlek valaki lőjön le. Bár talán az ilyen agyatlanokra is szükség van, az ember néha jobban elszórakozik a hülyeségeiken, mint magán a videón... Nélkülük én se játszhatnék ittaribanc-holaribanc-ot. Ennek a játéknak a lényege az, hogy gyorsan olvasod végig a youtube kommenteket és igyekszel kiszúrni az olyan illetőket akiknek nem egyezik a véleménye a tiéddel és/vagy ezt különösen intelligentetlen módon fejti ki. Én már egész jó vagyok benne! Ha rendeznének belőle bajnokságot tutira megnyerném! (Különben, ha főleg hímneműk az illetők akkor nevezheted a játékot ittabuzi-holabuzi-nak, vagy akármi másnak is.)

Boldog karácsonyt és izgalmas kommentháborúkat mindenkinek!