Művészi Padlóragasztás

Én egy művész vagyok. Ami rosszabb mint az igazi.*badumm tss*

Ez most abban nyilvánult meg, hogy egy átázott lapot ragasztottam  a szobám padlójára, majd egy festékes vattadarabbal összekentem. Igazából jobb lett mint vártam, úgyhogy megérte fél órán keresztül kapargatni a ragasztónyomokat a padlóról. És nem kell aggódnotok, rajtatok kívül senki mást nem fárasztok ilyen hülyeségekkel. Miután a szerencsétlen áldozatom (a lapról van szó) megszáradt azután összefirkáltam ilyen nagyon vékony izés filccel ami grafikára szokott kelleni és árnyékoltam egy kis fekete és fehér festékkel. Tadaaamm:

DSCN1220.JPG

Azt meg kell hagyni azért ez a blog is idegesít. Miért van az, hogy 2 MB-nél nagyobb képet nem tudok feltölteni?! Ez így gagyin néz ki... Ráadásul még a méretarányokat se tudja mindig eltalálni. Vajon hol lehet ilyesmit beállítani? Segítség, nem értek hozzá!