Legfontosabb tudnivalók és a Világ Ura

Először is, szögezzük le: ennek a blognak nincs semmi értelme. Ne is keressétek! Tényleg nincs. Nem is lesz. Bár felesleges is lenne. Az előző blogomnak is nulla volt az olvasói létszáma , úgyhogy egy idő után már nem a ,,kedves olvasóimhoz", hanem a ,,kedves képzeletbeli olvasóimhoz" címeztem a bejegyzéseimet. Ha jobban belegondolunk ez azért elég szomorú, főleg, hogy a legnagyobb valószínűség szerint itt is valami hasonlóra számíthatok. *mély sóhaj* Ez a világ kegyetlen. Kellett nekem elfoglalni...

Másodszor: helyesírási hibák előfordulhatnak. Mindenki akinek erőteljes allergiája van velük szemben lesz szíves megtenni a kellő óvintézkedéseket és nem engem okolni a kellemetlen mellékhatások miatt.

Harmadszor: Én. Itt az ideje egy kis bemutatkozásnak. A nevem Süti. Nem ez a valódi nevem, de mindenki nagy örömére/bánatára (a megfelelő aláhúzandó) kódneveket és kezdőbetűket fogok használni. A személyiségi izék miatt (vajon beperelhetnek azért, mert rosszat írtam valakiről? ), meg mert így érdekesebbnek tűnik. Nah akkor:

Vécépapír falván lakom (közvetlenül Mordor mellett, balra) és abban a korban járok amit úgy hívnak, hogy ,,poblémás kamaszkor". Persze általában túl lusta vagyok ahhoz, hogy problémás legyek. Van egy húgom Csillámpóni, akit utálok. Tényleg. Ezt nem csak úgy mondom. És 2 hullámos papagájom Nimród és Nóri. Úgy döntöttem, náluk felesleges álnevet használnom. Nem hinném hogy a pussy, pussy, nimi, nimi, csirrrrkpupupupu, csirr *fütty* *fütty* szókinccsel túl hatékonyan lehet perelni. Legalábbis remélem... Tanulni Ankh Morporkba járok az Ankh partján található Fólyóparti Gimnázium művészeti (grafikus) szakára. Zeneileg metálos vagyok. Szeretem az animéket, mangákat. Kedvenc könyveim, íróim: Terry Pratchett (korongvilág-regények), Dan Wells (nem vagyok sorozatgyilkos trilógia), Tolkien (Gyűrűk ura, Hobbit), Darren Shan (démonvilág), Michael Sullivan (Riyria-krónikák). Szeretek olvasni. Főleg fantasyt. Én vagyok a Világ Ura. (valamikor húsvét környékén foglaltam el ezt az univerzumot), meg ninja, assassin, és isten is (Csak mellékállásban. Istennek lenni nagyon fárasztó). Életem egyik fő célja a sárkányok kutatása és védeleme (a másik, hogy rajzoljak egy tűrhető mangát). Szeretem a sütit.

Kb így nézek ki. Gondoltam gyorsan lerajzolom...(a sárkány nyakörvén Buksi van)

DSCN1212.JPG

Asszem ennyi. Ja még valami:

A blog tervezett tartalma:

  • személyes hülyeségek, csodálatos életbölcsességeim
  • Anime, manga, könyv (esetleg film) vélemények, ajánlók
  • esetleg egy-két jobb rajzom

Ok. Miután feltöltöttem úgy is eszembe jut miket felejtettem ki.